Cum deschid un cont curent?

  1. Daca nu esti client:
    • Vino in magazinele Telekom si partenerii selectati sau in Punctele de vanzare dedicate serviciilor bancare din reteaua Telekom si partenerii selectati si iti deschidem contul pe loc.
    • Suna la 021 9253 (Contact Center Telekom Banking) lasa-ne datele tale si iti trimitem gratuit in maximum 4 zile documentele prin curier pentru a le semna.
    • Dai click aicicompleteaza-ti datele tale si iti trimitem gratuit in maxim 4 zile documentele prin curier pentru a le semna.
    • Descarca din AppStore sau Play Store aplicatia de Mobile Banking si completeaza-ti datele si iti trimitem gratuit in maximum 4 zile documentele prin curier pentru a le semna.

      Curierul va veni la adresa mentionata pentru a-ti aduce documentele necesare  deschiderii  contului curent. Odata semnate si validate de catre Banca,  primesti pe email codul de utilizator iar pe telefon iti este transmisa o parola unica prin care  te poti  conecta la aplicatia de Mobile Banking.

2. Daca esti deja client:

    • Deschizi un nou cont pe loc, din aplicatia de Mobile Banking sau Contact Center.