Cariere

Alatura-te echipei noastre!

Prin Telekom Banking dorim sa oferim un nou stil de banking: usor, rapid si prietenos!

Noi, la Alior Bank, cei care facem posibila oferta Telekom Banking, suntem o echipa tanara, entuziasta si ambitioasa, aflata la inceput de drum in acest proiect, care continua sa creasca de la o zi la alta. De aceea, cautam in permanenta oameni cu care sa impartasim aceleasi valori.

Iti doresti sa vii alaturi de noi? Atunci nu mai sta pe ganduri. Verifica pozitiile vacante si trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail recrutare@telekombanking.ro.

Te rugam sa ai in vedere faptul ca Alior Bank S.A. Varsovia - Sucursala Bucuresti prelucreaza datele cu caracter personal in temeiul demersurilor necesare inainte de incheierea unui eventual contract de munca . Pentru mai multe detalii consulta informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal aici.

Te asteptam la Alior Bank sa construim impreuna un altfel de banking!

Customer Experience Officer (full-time/part-time)

Customer Experience Officer  (full-time/part-time)

Dacă domeniul bancar este aria în care ți-ar plăcea să te dezvolți, dar cauți totodată un job flexibil și dinamic, un mediu colegial în care cafeaua ne-o bem împreună, indiferent de etapă profesională în care ne aflăm, ia în calcul rolul propus de noi!

Ai + șanse să ajungi în echipa noastră dacă te regăsești în următoarea descriere:

  • Ești o persoană dinamică, proactivă și îți place să lucrezi în echipă;
  • Ești un bun ascultător și deții excelente abilități de comunicare;
  • Ai capacitate de analiză, corelare informații, sinteză;
  • Te adaptezi ușor la noi tehnologii și sisteme, cunoști suita MS Office cel puțin la nivel mediu

Ți-ai câștigat locul în echipă? Felicitări! Acum este rândul nostru să te răsplătim cu:

  • Recunoașterea performanței profesionale: salariu fix + schemă de comisionare;
  • Suport în dezvoltarea profesională/ mentorat: plan de carieră;
  • Aprecierea adaptabilității: spor pentru turele de noapte și weekend-uri lucrate;
  • Beneficii extinse: tichete de masă, prime de sărbători, abonament servicii medicale, extra zile libere plătite, bonus pentru referințe pentru noi colegi;
  • Program flexibil: ne dorim să te ții de planurile personale!

O zi de lucru ar arăta astfel:

  • Oferi suport clienților băncii ( 24/ 7), fie prin apel telefonic de tip Inbound (te apelează clienții), cât și Outbound (inițiezi tu apeluri către ei), sau email;
  • Identifici cele mai bune soluții pentru client și bancă, oferi răspunsuri profesioniste, te implici activ în rezolvarea aspectelor semnalate de clienți;
  • Folosești în același timp mai multe platforme pentru a înregistra solicitările clienților, dar și pentru a oferi informațiile necesare corect și eficient;
  • Redirectionezi și răspunzi solicitărilor primite, conform procedurilor interne specifice ariei de activitate;
  • Și să nu uităm, bineînțeles: faci pe cât posibil ziua mai bună unui client, prin empatia de care dai dovadă. 

 Ce zici, ne trimiți un CV să ne cunoaștem si sa-ti povestim mai multe? Lasam aici adresa noastra: recrutare@telekombanking.ro!